2019-10-28 - Website en folder Stichting Brandweer Oldtimers Groningen

2019-10-28  -  Website en folder Stichting Brandweer Oldtimers Groningen

De S.B.O.G. heeft een nieuwe website daar de vorige site problemen gaf. Op de nieuwe website staan alle leden met foto’s van hun voertuigen met de technische gegevens.

Ook kan men zelf hun gegevens en activiteiten op de site van de S.B.O.G. plaatsen. De vrienden staan ook op de website met foto’s en gegevens van hun voertuigen. De S.B.O.G zelf vermeld alle alle activiteiten die zij organiseren op de site net als alle komende activiteiten.

We hebben lang gesproken over en folder van de S.B.O.G. deze is door Dirk Jobing samen gesteld net als onze website.

De folder is net gereed en deze hebben we maandag 28 oktober aangeboden aan de VRGroningen. Roelf Knoop heeft de folder in ontvangst genomen.

Bij het overleg kregen complimenten van Roelf Knoop over onze website dat die mooi en duidelijk was. Op facebook staan we ook en dat de S.B.O.G. goed met de tijd mee gaat.

Op 6 november hebben we een vergadering in Bedum hiervoor zijn de leden maar ook de vrienden uitgenodigd. Dirk Jobing zou dan aan de leden maar ook aan de vrienden uitleg geven over de website. Dit om de site actueel te houden met alle nieuwtjes.  [RF]