Terug naar Verslagen leden

2020-12-11 - Overheid stelt oldtimers vrij van APK-plicht.

2020-12-11 - Overheid stelt oldtimers vrij van APK-plicht.

Minister Van Nieuwenhuizen (ministerie Infrastructuur en Waterstaat) stelt oldtimers vrij van APK-plicht.

Voertuigen van 50 jaar of ouder hoeven vanaf 1 januari 2021 niet meer verplicht APK gekeurd te worden. Minister Van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat) schaft de verplichte periodieke keuring voor deze oldtimers af om de lasten voor de eigenaren van deze historische voertuigen te verlichten.  [voor verdere tekst klik hier, u wordt doorgeleid naar de website van de overheid]

2021-10-17 - Modificatie

De achteras van de Chevrolet van Haren was aan vervanging toe, een "nieuwe" achteras werd gevonden in Amerika. Na maanden vertraging door Corona en het transport via het schip is de as aangekomen in Haren.

2021-09-06 - Nieuwe aanwinst voor SOB Winschoten

De SOB Winschoten werd door een bekende geattendeerd op een oude poederblusaanhanger....  Op Marktplaats stond er één te koop welke het kenteken van de oude Mercedes dienstbus van Winschoten achterop had zitten.