Terug naar Verslagen leden

2020-12-11 - Overheid stelt oldtimers vrij van APK-plicht.

2020-12-11 - Overheid stelt oldtimers vrij van APK-plicht.

Minister Van Nieuwenhuizen (ministerie Infrastructuur en Waterstaat) stelt oldtimers vrij van APK-plicht.

Voertuigen van 50 jaar of ouder hoeven vanaf 1 januari 2021 niet meer verplicht APK gekeurd te worden. Minister Van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat) schaft de verplichte periodieke keuring voor deze oldtimers af om de lasten voor de eigenaren van deze historische voertuigen te verlichten.  [voor verdere tekst klik hier, u wordt doorgeleid naar de website van de overheid]

2021-05-08 - Dagje bij werken bij de HBVV

Brandweermuseum Hoogezand Sappemeer heeft zaterdag 8 mei goede hulp gekregen van hun jongste lid (2,5), Levie Bakker (zoon van Marc).

2021-05-04 - RTV Noord op bezoek bij de Bellewagen van SOB Winschoten

Naar aanleiding van de fotoreportage van de beide bellewagens (HBVV Hoogezand-Sappemeer en SOB Winschoten) heeft RTV Noord een bezoekje gebracht aan SOB Winschoten. Reporter Beppie van der Sluis heeft er een item gemaakt over de bellewagen die nu onderdak heeft in Winschoten.