Terug naar Verslagen leden

2022-11-05 - De kalender 2023 komt eraan

Gepubliceerd op:
2022-11-05 - De kalender 2023 komt eraan

Hij komt er weer aan, onze kalender voor het komende jaar. Evenals afgelopen jaar hebben wij in samenwerking met Stichting Oud Brandweermateriaal Winschoten de kalender uitgegeven.

Natuurlijk staan op deze editie niet weer de voertuigen welke op de eerste uitgave stonden. Hier een opsomming wat er wel op de kalender terug te vinden is;

• Van de Stichting Oud Brandweermateriaal Winschoten zullen de vier voertuigen op de kalender staan welke op de eerste editie ontbraken. (nu dus AA-Ford, Studebaker R17A , DAF FA1600 & Mercedes L608D)
  • Van vier vrienden van de SBOG staat er een voertuig op; Gerrit Poort (Magirus), Haulerwijk (Magirus), Gasselternijveen (Ford) en Assen (Mercedes)
  • Vanuit de collectie van de Historische Brandweer Vrienden Voertuigen Sappemeer staan er ook vier voertuigen TT Ford (ex Buren), Desoto (Reinders ten Post), Ford (Scholten) en DAF (Baflo).

Formaat van de kalender is A3 en wordt op 250grams papier gedrukt. Kosten zijn 10 Euro per kalender exclusief eventuele verzendkosten.

Wilt u een kalender kopen, stuur dan een mail naar de SOB Winschoten; sobwinschoten@ziggo.nl

2024-03-08 - Verslag van de reparatie achteras Chevrolet 4400 Haren

Sinds de aanschaf van de Chevrolet zat er een geluid in bij snelheden tussen de  30km en 40 km, vermoedelijk bij de achteras. Wij hebben de aandrijfas laten  uitbalanceren in Veendam maar dat had niet het gewenste resultaat, het geluid bleef.

2024-01-13 - SOB Nieuwjaarsvisite / 20-jarig jubileum

Op zaterdag 13 januari heeft de SOB Winschoten een nieuwjaarsvisite georganiseerd waarbij zij ook hun 20-jarige jubileum hebben gevierd.